Tuesday, June 30, 2009

Demam.....

baru2 nie aku leh plak kene dmam....
perghh dah lame xkne...
mmg mule2 start dgn headache...
pastu batuk2...
n then selesema plak...
bab selesema aku xleh tahan...
abg aku leh plak kene2 kan aku...
ade ke die kate H1N1 sbb time tuu aku plak kene pakai mask yg doktor bg..
lagi arr...
time balik dari klinik mmg kene pakai mask...
pastu masuk umah sume cam terkejut aku pakai mask...
sume takut dkat ngn aku...
sob2..
sedih gue...
sebaik arie nie cam dah ok skit..
cume kesan selesema ngn batuk2 tu ade arr skit...
cume xobvious....
BTW aku nk p shopping kamis nie nk beli barang2 nk balik ke UiTM di hatiku itu (dihatiku ke?????)

1 comment:

  1. huhuhu...salam ziarah...mizi!!

    kesian2...jaga kesihatan..ko tuh da laa keje public....mane x nye..sonang nak dpt H1N1 tuh.. na'uzubillahiminzalik... masa depan kite xtaw cmner lg kan...

    papepun, igt tips2 berguna utk elak H1N1 tuh k.. cuci tgn bersih2..b4 wat ape2pun.. kita hnye merancang...tp Tuhan yg menentukannya.. wallahua'lam...

    nway, selamat kembali belajar dan cuti bekerja plak...hehehe

    ReplyDelete