Monday, August 31, 2009

friends and one thing related to them......

airin > perlis (cakap utara die)
aisha > body builder (swimmer katekan)
diniy > lurus bendul (caye sgt ckp org..hehehe)
hayati > takut nk ckp (suara emas katekan)
farah > palap bersara (hahhahha)
fizah > nasi lemak (aku sendiri dari sem 1 xthu ape mende tuu..bdak2 asyik ckp)
nina > seketu dgn airin (ckp utara mix kl)
madihah n syikin > tak pernah nk gaul except aku
ain > eye shadow cantik (rujuk sem lepas)
asfaliza > female version of azfar
najah > pechal
sab > tomel (mmg jadi bahan arr)
ani > ketot
farhana > minah phototstat
athirah > mata konon cantik (halim kate arr)
oz > airin
halim > pokok berjalan (kate oz)
amir > kene saman
yed > toyol belaan lukman
lukman > wise old man
din > din dang keropok tora kembali lagi
kim > mafia wars (tp still xmafia)
arif > setan gemuk banyak ckp (oz kate eik bukan aku btw die ade kat bilik aku time buat nie)
ardi > sekutu ngn arif (gaduh ngn aku)
alang > spora #*#&
rahique > kohe hehar.....
daus > gajahku seksi

those are friends that are worth enough to befriend with.......
last skali aku
mizi > entahlarr...dierang plak describe aku......

No comments:

Post a Comment