Friday, February 5, 2010

the last person...

knpe aku jadi orang yg paling last untuk tahu sume bnde....
well kwn aku sorang nie clash aku orang last yang tahu....
kwn aku sorang nie plak dah bercouple lame tp still aku org plg last yang thu but bdak2 lain sume thu.....
lagi teruk kalo xde kelas.....
dah mmg cnperm2 aku org last yg thu walaupun aku nie class representative....

adakah mmg slah aku sbb xnk amik tahu pasal dierang
or dierang try xnk bg thu....
ok aku agak bitchy skit...
tp bg aku...
kalo rahsia ttp rahsia.....
mungkin dierang xnk bg thu aku kot...
tp in the end sibuk citer kat aku tularr....nie larr...
bla...bla.....bla.......
makin lame kite kenal seseorang tuu.....
makin byk kite knal pasal si dia tuu......
well...
tp xsume org same.....
kadang2 org yg kite caye pon akan back stab kite.....
mcm org melayu kate..
"kawan makan kawan"

bukan niat nk menghasut ke ape.....
tp bukan sume bnde utk diceritakan.....
kadang2 bnde2 kecik nie bleh jadi besar...
so better elak kan larr sblum jadi besar kan.....

p:s/
(acap aku rase sengal gler arr.....btw lawa x pmpuan yg tgh dok gossip tuuu......)

No comments:

Post a Comment